باغستانی: حضور نداشتن خسروی وفا عامل کاندیداتوری ام شد/برای تجهیزات جدید با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می کنم

رییس انجمن ورزش افراد با هوش میانه گفت: برای اینکه تفکر جدید به ورزش جانبازان و معلولین تزریق شود ، کاندیدای ریاست فدراسیون شدم.

عباس باغستانی ، کاندیدای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: متاسفانه در ورزش معلولین فقط به بحث قهرمانی آن توجه می شود و کمتر برای ورزش افراد معلول مسن و کهن سال و معلولان که توانایی انجام ورزش حرفه ای ندارند توجه شده و خدمات مناسبی به این افراد توسط فدراسیون داده نشده است. من با هدف برنامه ریزی جهت کمک به این گونه افراد وارد عرصه رقابت ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین شدم.

وی افزود: طبق آمارهای موجود ، در 15 دقیقه ، چهار نفر به علت سوانح و بیماری های مختلف به تعداد معلولان کشور اضافه می شود، بعضی از آن ها در سن های میان سالی و کهن سالی بوده و برای بازگشت به زندگی احتیاج به ورزش دارند و این اتفاق نیاز به سخت افرازهای خاص دارد ، در صورتی که به ریاست فدراسیون برسم ، به توسعه ورزش عمومی برای کهن سالان معلول و افراد دارای نقض عضو میانه سال توجه ویژه خواهم داشت و به دنبال توسعه زیرساخت و سخت افرازهای این بخش از ورزش معلولین هستیم.

باغستانی خاطر نشان کرد: برای توسعه زیر ساخت ها باید به دنبال حضور بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد بود، کمک بخش خصوصی و وجود انجمن مردم نهاد در سطوح مختلف معلولین می تواند باعث افزایش و ارتقا تجهیزات ورزش معلولین کشور باشد.

رییس انجمن ورزش افراد با هوش میانه در مورد تعاملش با سازندگان تجهیزات ورزشی گفت: جلسات خوبی با رضا سارنگ مدیر گروه رشته مهندسی ورزش دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران برای خرید تجهیزات ساخته شده دانشجویان و فارغ التحصیلان جهت ورزش افراد با هوش میانه و همچنین حمایت از تولید ایرانی برگزار کردیم.

باغستانی افزود: یکی از مهم ترین دلایلی که در انتخابات این دوره، کاندیدای ریاست فدراسیون شدم، عدم شرکت محمود خسروی در انتخابات این دوره فدراسیون جانبازان و معلولین بود. با توجه به اینکه 37 سال در ورزش جانبازان و معلولین حضور داشتم ، بر خود وظیفه دانسته در این دوره کاندیدای انتخابات فدراسیون شوم.

باغستانی در مورد مهم ترین رقیبش در انتخابات خاطرنشان کرد: حمید علی صمیمی با توجه به سوابقش یکی از رقبای اصلی ام در انتخابات محسوب می شود ولی سایر کاندیداها نیز دارای سوابق مناسبی در ورزش جانبازان و معلولین هستند.

بنابر این گزارش محمدرضا باباگلیان،غلامحسین غنی ،کرم اله علیمرادی ،حمیدعلی صمیمی ،داود حیدری ،ایرج رحمانی محمد میرزایی جابری ، جهانگیر فدایی و عباس باغستانی 9 کاندیدایی هستند که برای رسیدن به ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین در 16 بهمن با هم رقابت خواهند کرد.

کد خبر: 887414

وب گردی

وب گردی