توزیع سوخت در جایگاه‌های استان تهران و البرز دوبرابر شد/ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد

سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: از ساعت 12 دیشب تا ساعت 6صبح امروز میزان عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت دوبرابر شده است. هم اکنون عرضه سوخت در تمام جایگاه‌های استان تهران، البرز عادی است و مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد.

زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ درباره وضعیت عرضه بنزین در شهرهای تهران و البرز با توجه به زلزله دیشب در این دو شهر و تشکیل صفوف طولانی در برخی جایگاه های سوخت این دو شهر گفت: از همان دقایق اولیه پس از وقوع زلزله، در حالت آماده باش کامل بودیم و از طریق شرکت پخش فرآورده‎‌های نفتی ایران نیز وضعیت جایگاه های سوخت در تهران و البرز را رصد می‌کردیم.

اسماعیلی افزود: از همان ابتدا ستاد مدیریت بحران سوخت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تشکیل جلسه داد و مدام پیگیری ارائه خدمات و توزیع سوخت در جایگاه ها بود.

او تصریح کرد: از ساعت 12 دیشب تا ساعت 6صبح امروز میزان عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت دوبرابر شده است. هم اکنون عرضه سوخت در تمام جایگاه‌های استان تهران، البرز عادی است و مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد.

سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین سوخت تهران و البرز وجود ندارد، افزود: جایگاه های سوخت در استانهای تهران و البرز مملو از سوخت هستند و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

402

کد خبر: 887478

وب گردی

وب گردی