مراسم تجلیل ازاساتید پژوهشگران برتردانشگاه آزاد ابهر برگزارشد

درآخرین روزهفته پژوهش مراسم تجلیل ازاساتید پژوهشگر واحد باحضوردکترکیان پهلوان افشاری سرپرست واحد، اعضای هیات رئیسه، اساتید وکارکنان برگزارشد.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد ابهر؛ درابتدای این مراسم دکترکیان پهلوان افشاری سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدابهردرسخنان کوتاهی ضمن تبریک هفته پژوهش به اعضای هیات علمی وپژوهشگران گفت: پژوهش پایه واساس پیشرفت و توسعه هرکشوراست واگرخواهان توسعه وپیشرفت هستیم پژوهش در همه امور را باید جدی گرفت.
سرپرست واحد ابهر اظهارکرد: برای پژوهش در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی عوامل درونی از جمله انگیزه مهمترین اصل می باشند و یک پژوهشگرعلاوه بر اینکه باید معیارها و استاندارهای لازم را برای این امر داشته باشد، هر روز سطح این معیار ها واستاندارها را نیز باید ارتقا بخشد.
وی افزود: این امر در دانشگاه ها ضرورت داردکه در بحث پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری به دقت و وسواس از طرف اعضای هیات علمی مدنظر قرار گیرد.
سپس دکتر سید کاظم ویلیانی معاون پژوهش و فناوری واحد با ارائه گزارشی از عملکرد1 ساله حوزه متبوع و دکتر جلالی در مورد آسیب شناسی پژوهشی به ایراد سخنرانی پرداختند.
در پایان از استادان و پژوهشگران برتر دانشگاه، آقایان دکتر علی رضا جفری، محمد قمری، مهدی وادی زاده، سیامک پناهی، مهران ابوذر، و خانم ها دکتر شهلا همدانی و معصومه عسگری تجلیل و لوح سپاس و هدایای اهدا گردید.

کد خبر: 887514

وب گردی

وب گردی