مهاجری: گناه من چیست که باید تاوان بازیکن ۴ سال پیش را بدهم؟

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به کسر ۶ امتیاز از تیمش گفت که چرا باید تاوان بازیکنی را بدهد که ۴ سال پیش در این تیم حضور داشته است؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: وقتی ما نیم فصل را به پایان رساندیم با حمایت باشگاه توانستیم اردوی خوبی را در کیش داشته باشیم و تمرینات خوبی را برگزار کنیم و خودمان را برای نیم فصل سخت آماده کنیم. با توجه به شرایط به وجود آمده و کسر 6 امتیاز، باشگاه تلاش می‌کند که امتیازات را بر حسب مستندات و کارشناسان حقوقی برگرداند.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد که شرایط بهتر خواهد شد، در غیر این صورت، فوتبال ادامه دارد، هر چند شرایط سخت است و می‌دانید چقدر برای تیم زحمت کشیده‌ایم. فشار خوبی در تمرینات آورده‌ایم و قرار است تیم را تقویت کنیم. با تیمی هم بازی داریم که مجموعه آن از مجموعه گرفته تا بازیکنان و مربیانش شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند. امیدوارم تیم‌هایی مانند پیکان و مربیان حرفه‌ای چون مجید جلالی در لیگ ما بیشتر شوند. با این حال، امیدوارم تیم پیروز میدان ما باشیم و در آغاز راه سخت نیم فصل دوم، بتوانیم با برد آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اینکه آیا پدیده می‌تواند با شرایط موجود به موفقیتی دست پیدا کند، گفت: کار نشد ندارد و سال گذشته با همه مشکلات پنج برد پیاپی به دست آوردیم. خواستن، توانستن است. بچه‌ها با وجود داشتن این شرایط خوب تلاش می‌کنند تا تیم پیکان را شکست دهند. تیم‌های دیگر خودشان را تقویت کردند. استقلال خوزستان جزو سه تیم پایین جدول است اما طی صحبتی که با مدیران باشگاه داشتم، فهمیدم که اسپانسر خوبی پیدا کرده و قصد دارند خودشان را تقویت کرده و مشکلات گذشته را نداشته باشند. هر تیمی که خودش را تقویت کند، می‌تواند شانس کسب سهمیه و حتی قهرمانی هم داشته باشد!

مهاجری در پاسخ به این سؤال که علت کسر 6 امتیاز از پدیه چه موضوعی بوده، گفت: یکی از اشکالاتی که در آن می‌بینیم، عدم پاسخگویی مدیران قبلی است. بیشترین زمانی که یک مدیری فعالیت می‌کند، یکی دو سال است. نمونه بارز ثبات مدیریت، زمان حضور محمدرضا ساکت در سپاهان بود که به انواع و اقسام افتخارات دست پیدا کردند، در لیگ برتر و حذفی جام گرفته و به فینال آسیا راه یافتند. وقتی مدیری بماند، می‌تواند کارنامه قابل دفاعی برای خودش داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید تاوان بازیکنی را بدهیم که چهار سال پیش اینجا بوده است. گناه من مربی چیست؟ پیشنهادم این است که فیفا می‌تواند شرایطی بگذارد تا سرمربی از ابتدای فصل با وضعیت تیمش آشنا بشود. به عنوان مثال، برای ماجرای اخیر می‌توانستند اعلام کنند تیم با امتیاز منفی فصل را آغاز خواهد کرد تا من به عنوان مربی این شرایط را بدانم. من آمده‌ام، بازیکن گرفتم تا تیمم جزو 6 تیم بالای جدول باشد، اما این اتفاق انگیزه‌های بچه‌ها را کم خواهد کرد. وقتی بدانید ابتدای فصل امتیاز منفی دارید، می‌دانید باید چه کار کنید. ما باید جلوی این بلبشو را بگیریم. مدیران ما ثبات مدیریتی ندارند و در کوتاه مدت دنبال نتیجه هستند و دست به کارهایی می‌زنند که الان ما باید تاوانش را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در رابطه با محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد: عبدالله، حسین مرادمند و حسین مهربان شرایط بازی کردن را پیدا کرده‌اند، اما محسن یوسفی و بابک حاتمی هنوز نتوانسته‌اند شرایط آمادگی را داشته باشند.

مهاجری در پاسخ به این سؤال که آیا لیست بازیکنان بالای 23 سال تیمش تکمیل شده است، گفت: نه، لیست ما خالی است و دو جالی خالی داریم. امیدوارم حاتمی و یوسفی تلاش بیشتری کنند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه بازی کردن پدیده در ورزشگاه ثامن با نظر او بوده است، گفت: با نظر ما نبود. ما ورزشگاه ثامن و امام رضا (ع) را داریم که البته استفاده از این ورزشگاه سخت است به دلیل اینکه نمی‌توانیم در چمن ورزشگاه امام رضا تمرین کنیم، بازیکنان با این چمن آشنایی ندارند. بازیکنان ما با چمن ثامن بیشتر آشنا هستند.

604

کد خبر: 887664

وب گردی

وب گردی