نیروهای امداد و نجات شهرقدس در ۱۰ نقطه شهر مستقر شدند

شهردار قدس از استقرار نیروهای عملیاتی و امداد و نجات مدیریت بحران شهرداری قدس در ۱۰ نقطه شهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود مختاری عصر امروز در دومین جلسه مدیریت بحران شهرداری قدس پس از وقوع زلزله شب گذشته استان تهران که با حضور معاون خدمات شهری، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمان‌های تابعه شهرداری و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران در حوزه خدمات شهری برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: همه تدابیر لازم جهت ارائه خدمات به شهروندان در صورت بروز احتمالی زلزله در نقاط مختلف شهر پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا در هماهنگی‌های صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران شهرداری، نیروهای عملیاتی و امداد و نجات این مجموعه با استفاده از تجهیزات و امکانات لازم بلافاصله پس از وقوع زلزله از شب گذشته در 10 نقطه از شهرقدس مستقر شده و آماده امدادرسانی و کمک به مردم هستند.

شهردار قدس افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس در راستای رسالت خود بلافاصله پس از وقوع زلزله با برگزاری جلسات متعدد و اتخاذ تدابیر لازم با حضور در نقاط مختلف شهر و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مورد نیاز زمینه لازم برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان را فراهم کرده‌اند.

مختاری تصریح کرد: مراکز فرهنگی و آموزشی،کتابخانه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرداری از شب گذشته تاکنون جهت اسکان به روی شهروندان گشوده شده است؛ همچنین ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قدس با حضور در معابر، میادین و نقاط مختلف شهر شرایط برای اسکان موقت شهروندان را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابر گزارش‌های ارسال شده به مدیریت بحران شهرداری زلزله شب گذشته در شهرقدس خسارت مالی نداشته است اما متأسفانه یک نفر از شهروندان به دلیل ترس و تنش ناشی از زلزله فوت کرده است.

901

کد خبر: 887672

وب گردی

وب گردی