شهدای مدافع حرم راه فتح و آزادی قدس را هموار کردند

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: شهدای مدافع حرم راه فتح و آزادی قدس شریف را هموار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمدرضا سلمان‌پور عصر امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ایثارگری‌های آنان پرداخت و اظهار داشت: شهدای گرانقدر همان طور که برای آخرت ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بودند و در این راه جانشان را دادند برای دنیای ما نیز برنامه دارند.

سلمان‌پور با تاکید بر توجه به فرهنگ انقلابی‌گری در همه جامعه تصریح کرد: شهدای والامقام بعد از سال‌ها می‌آیند تا به ما کمک کنند اگر انقلابی هستیم انقلابی‌تر شویم و اگر جهادی هستیم جهادی‌تر عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تا روزی که تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند با اسلام و مکتب تشیع رویارو شود، بیان کرد: پیروزی جبهه مقاومت، اضمحلال داعش و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه و عراق ثمره خون شهدا است.

وی با اشاره به نقش مهم ترویج فرهنگ روحیه شهادت طلبی در جامعه افزود: قطعا اگر امروز جمهوری اسلامی پس از انقلاب روی پای خود ایستاده و در مقابل زورگویی‌های آمریکا و همپیمانانش سرافراز است به سبب روحیه شهادت‌طلبی بوده و باید قدر این مسئله را بدانیم که انقلاب توانسته روحیه را در جامعه زنده کند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه شهدای حرم خون تازه‌ای در رگ‌های اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساختند و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه کردند، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با جان‌نثاری خود در بیرون از مرزهای ایران اسلامی راه فتح و آزادی قدس شریف را هموار کردند و ان‌شالله هر چه زودتر این آزادی را کشورهای اسلامی جشن می‌گیرین.

سلمان‌پور تاکید کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهیدان و به جرات می‌توان گفت که تمام عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی همه نتیجه خون این شهیدان است.

901

کد خبر: 887673

وب گردی

وب گردی