در پی وقوع زلزله اخیر تهران و استانهای متاثر از این زمین لرزه ؛

مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مربوط به آبان ماه تمدید شد

جمعه 1 دی 1396 - 12:43
کد مطلب: 887789
سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای مهلت پرداخت حق بیمه آبان سال جاری را تا روز شنبه ۲دی ماه تمدید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ با توجه به وقوع زلزله اخیر تهران واستان های البرز، قزوین و گیلان و شهرستان اراک و همچنین تعطیلی روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه و با عنایت به درخواست ها و تماس های مکرر کارفرمایان محترم این استان ها، سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای مهلت پرداخت حق بیمه آبان سال جاری را تا روز شنبه ۲دی ماه تمدید کرد.

بر این اساس کارفرمایان محترم استان های مذکور می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲ دی ماه با مراجعه به شعب تامین اجتماعی نسبت به تحویل لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود اقدام کنند.

قابل ذکر است،در این صورت ، جرایم مربوط به تاخیر در ارسال لیست و دیرکرد پرداخت حق بیمه ، لحاظ نخواهد شد.

401

46 / 14

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار