نتایج گروه استادان سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان مشخص شد

در گروه استادان سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در مجموع، بعد از وزارت بهداشت، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش ایسکانیوز،مرحله نهایی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور با حضور هزار و 8 نفر از شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف برگزار شد که برگزیدگان رشته‌های مختلف انتخاب و از آنها تقدیر شد.

در رتبه‌بندی دستگاه‌های دانشگاهی در گروه استادان در مجموع، بعد از وزارت بهداشت، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و دانشگاه آزاد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش معارف قرآنی در گروه استادان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رتبه نخست را کسب کرد و جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش آوایی در گروه استادان، دانشگاه جامع علمی کاربردی توانست رتبه نخست را به دست آورد و پس از آن، وزارت بهداشت و دانشگاه پیام نور به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش پژوهشی گروه استادان سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور، وزارت بهداشت رتبه نخست را به دست آورد و جشنواره مال و دانشگاه جامع علمی کاربردی به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

امسال در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، هزار و 8 شرکت کننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند که 458 نفر دانشگاهیان خواهر و 550 نفر را برادران تشکیل دادند.

دانشجویان و استادان شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی بودند.

میزبانی این دوره از جشنواره بر عهده وزارت بهداشت بود. سال پیش این جشنواره از سوی دانشگاه فرهنگیان برگزار شده بود. امسال وزارت بهداشت برای دومین بار میزبان این رویداد بزرگ قرآنی و ملی بود.

منبع:فارس

204

کد خبر: 887816

وب گردی

وب گردی