جلالی: تیم برتر میدان بودیم و پدیده فقط یک موقعیت گلزنی داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد تیمش در مصاف با پدیده خراسان تیم برتر میدان بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: به شاگردانم گفته بودم قاضی چگونه به محوطه جریمه نزدیک می‌شود و با پای چپش شوت می‌زند. بین دو نیمه هم این را گفتیم، اما در نیمه دوم از همین راه گل خوردیم.

وی در ادامه افزود: روز قبل از بازی هم فیلم حرکات قاضی را به بازیکنان نشان دادیم و از همان‌جایی که نباید، گل خوردیم. در این مسابقه تیم برتر میدان بودیم و دروازه ما روی اشتباهی که روی آن تأکید داشتیم، باز شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از هافبک‌ها و مهاجمان پدیده تصریح کرد: این تیم جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر است. ما هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتیم، به خوبی حریف را کنترل کردیم و بهتر از میزبان‌مان ظاهر شدیم، اما متأسفانه نتوانستیم گلی را که به ثمر رساندیم، حفظ کنیم. تا قبل از گل قاضی، پدیده حتی یک موقعیت هم نداشت. ما به خوبی همه راه‌ها را بسته بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم، اما پیروزی را از دست دادیم.

جلالی با بیان اینکه تیمش نیاز به ترمیم دارد، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم در روزهایی که خوب بازی می‌کنیم و حتی شکست می‌خوریم، به آینده امیدوار می‌شویم، اما در روزهایی که بد بازی می‌کنیم و به پیروزی می‌رسیم، شرایط نگران‌کننده می‌شود. با این بازی باید به آینده امیدوار باشیم. البته باید تیم را در خط حمله ترمیم کنیم که اگر این اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

وی در مورد قضاوت محمدرضا اکبریان، داور مسابقه هم گفت: داوری اشکال زیادی نداشت.

سرمربی پیکان در پاسخ به سؤالی در خصوص تیم پدیده و تفاوت این تیم نسبت به بازی رفت، خاطرنشان کرد: به نظر من پدیده تیمی فوق‌العاده است و جزو تیم‌‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود. شکل بازی این تیم و بازیکنانی که در این تیم حضور دارند و می‌توانند تغییراتی در جریان بازی اعمال کنند، قابل تحسین است. به مهاجری بابت این تیم تبریک می‌گویم. من پدیده و بازیکنان این تیم را می‌شناسم. آنها جوانانی بی‌حاشیه هستند.

جلالی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش پس از گل عقب کشیده بود، اظهار داشت: این نکته‌ای طبیعی است و نمی‌توان خیلی به آن ایراد گرفت. در بازی رفت هم پدیده در دقیقه دو به ما گل زد و در سایر دقایق مسابقه این پیکان بود که حمله می‌کرد. این اتفاق در بالاترین سطح فوتبال هم دیده می‌شود.

وی درمورد اهدای بازوبند کاپیتانی به پیام نیازمند پس از تعویض محمدصادق بارانی و اینکه آیا این اتفاق با تصمیم جلالی رخ داد یا خیر، گفت: این بیشتر تصمیم خود بازیکنان بود. پیام سن کمی دارد، اما در تمام تیم‌های پایه پیکان حضور داشته است. او از لحاظ سابقه در پیکان خیلی قدیمی است و با وجود اینکه 20 ساله است، 12 سال در پیکان حضور دارد! البته این اغراق بود و نیازمند حدود 10 سال در پیکان بازی می‌کند.

601

کد خبر: 887871

وب گردی

وب گردی