امکان سنجی انتقال آب از دریای عمان روی میز محیط زیست سیستان و بلوچستان

‌مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: جلسه امکان سنجی و برنامه ریزی پروژه انتقال آب از سواحل جنوبی استان با حضور مشاورین و مشارکت نمایندگان دستگاههای مرتبط در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، پورملایی در این جلسه افزود: موضع انتقال آب از سواحل جنوبی استان به شمال استان و تامین منابع آبی پایدار با اولویت‌ شرب و کشاورزی، صنعتی، بهداشت و محیط زیست برای حوزه‌های در طول مسیر و همچنین استان‌های خراسان جنوبی و رضوی در این جلسه بررسی شد‌.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: بررسی طرح به لحاظ اولویت‌های محیط زیستی اعم از طرح‌های ارزیابی، فواید، چالش‌ها و ضرورت‌ها و ... و همچنین امکان سنجی ایجاد این منابع در حوزه‌های مصرف کننده در طول مسیر و تامین آب پایدار برای سایر حوزه‌ها بخصوص حوزه سیستان بررسی شد که موضوعات مطروحه جهت بررسی دقیق تر منوط به ارائه گزارشات توجیهی و ارزیابی گردید‌.

پورملایی ادامه داد: این جلسه با حضور معاونت‌ها و مدیران مربوطه استانداری، پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت آب منطقه‌ای استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان و مشاوران همکار و ... برگزار شد.

901

کد خبر: 887944

وب گردی

وب گردی