اجرای آتش به اختیار فرهنگی با کمک و همراهی اعضای هیات علمی

در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی فرهنگی با اعضای هیات علمی دانشگاه، استادان گروه های کامپیوتر و برق در جلسه ای با مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دغدغه های فرهنگی و راهکارهای رسیدن به مطلوب فرهنگی در دانشگاه را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد « آتش به اختیار فرهنگی»، همه استادان دانشگاه را برای کمک و همراهی در این راه سخت فراخواند.

سعید حاجی محمدی گفت: « برای اجرای آتش به اختیار فرهنگی نیازمند کمک و همراهی اعضای هیات علمی دانشگاه هستیم.»

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان وضیعت فرهنگی حاکم بر کشور و تاثیر آن بر جامعه دانشگاهی، بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل اساتید دانشگاه را بهترین راه دستیابی به این مطلوب بیان کرد.

وی با بیان ابعاد وسیع مقوله فرهنگ و پرداختن ظریف به این مقوله مخصوصا در بین جوانان و دانشجویان، مهندسی فرهنگی برنامه ها را جزو ضرویات دانست و افزود: « برنامه های ارایه شده در دانشگاه مهندسی نشود، وضع فرهنگی ما تغییری نخواهد داشت.»

اعضای هیات علمی حاضر در این نشست نیز به بیان مطالب خود در موضوع تعمیق بخشیدن به برنامه های فرهنگی و انطباق دادن این برنامه ها با در خواست های نسل امروزی را جزو ضروریات دانسته و اعلام آمادگی کردند تا مشارکت جدی و فعال در سطح کلاسها و برنامه های فرهنگی داشته باشند.

راه اندازی کمپین دانشگاهی با موضوع نیازسنجی فرهنگی، معرفی الگوهای موفق به دانشجویان، تشکیل کانون های سفرای فرهنگی متشکل از اساتید و دانشجویان، برگزاری برنامه های متنوع با لحاظ نیاز دانشجو، راه اندازی وب سایت فرهنگی، تلاش برای حضور حداکثری و مشارکت دانشجویان در برنامه های مختلف دانشگاه، از پیشنهادهایی بود که توسط استادان حاضر در جلسه بیان شد.

کد خبر: 888000

وب گردی

وب گردی