اعلام زمان مهلت درخواست رسانه‌ها در سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر

رسانه‌های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعلام حضور خود در جشنواره موسیقی فجر فقط تا پایان وقت اداری چهارشنبه 6 دی ماه فرصت دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، رسانه‌ها برای اعلام حضور خود در جشنواره موسیقی فجر فقط تا پایان وقت اداری چهارشنبه 6 دی ماه فرصت دارند تا نمایندگان خبرنگار،عکاس و تصویربردار خود را به ستاد جشنواره موسیقی فجر معرفی کنند.

هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری (برای دریافت بلیت اجرا) و 6 عکاس (به تعداد سالن‌های میزبان جشنواره) به همراه تصویربردار خود را در سربرگ رسمی رسانه به ستاد جشنواره معرفی کند.

عکاسان علاوه بر معرفی‌نامه باید یک قطعه عکس پرسنلی(اسکن شده بر روی سی دی) ارائه دهند و رسانه‌های صوتی و تصویری طبق قانون هر سال باید آفیش روزانه دریافت کنند.

براساس این فراخوان که پیش از این در 21 آذرماه اعلام شده بود، تنها رسانه‌های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند نماینده خود را به جشواره معرفی کنند و به طور قطع اولویت با رسانه هایی خواهد بود که دغدغه خبری آن‌ها در حوزه موسیقی باشد و در طول سال به این عرصه هنری پرداخته باشند. این رسانه ها چه با رویکرد انتقادی و غیر انتقادی در جشنواره حضور خواهند داشت.

503

کد خبر: 888071

وب گردی

وب گردی