داوران بخش کاریکاتور جشنواره هنری حرکت معرفی شدند

سید مسعود شجاعی‌طباطبایی، بهرام عظیمی و جمال رحمتی به عنوان داوران بخش کاریکاتور دومین جشنواره هنری ایران‌خودرو «حرکت» انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، بهرام عظیمی و جمال رحمتی به عنوان داوران و هیأت انتخاب بخش کاریکاتور دومین جشنواره هنری ایران‌خودرو «حرکت» انتخاب و معرفی شدند.

در فراخوان جشنواره «حرکت» سه موضوع «عشق به خودرو»، «خودروی ملی، زندگی ایرانی»، «ایران‌خودرو در سراسر ایران» برای هنرمندان عکاس، « ایران خودرو، نگاه به آینده»، « تولید و اشتغال، توسعه پایدار»، «صنعت خودرو و تعاملات بین‌المللی» موضوعات مطرح‌شده برای طراحی پوستر و موضوع مسابقه کاریکاتور «اخلاق رانندگی» تعیین شده است.

هنرمندان برای حضور در این جشنواره از زمان اعلام فراخوان تا اول بهمن 96 فرصت دارند آثار خود را به سایتwww.Artikco.ir ارسال کنند. همچنین اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و جوایز آن را نیز از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن کسب کنند. زمان اتمام فراخوان غیرقابل تمدید است.

زمان برگزاری نمایشگاه 24 و 25 بهمن و همزمان با همایش بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود. مراسم اختتامیه این برنامه هنری نیز هفدهم بهمن در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.

503

کد خبر: 888091

وب گردی

وب گردی