پیام تسلیت رئیس موسسه غدیرشناسی در پی درگذشت آیت الله حائزی شیرازی

پیام تسلیت آیت الله سعید شاه آبادی در پی درگذشت آیت الله حائزی شیرازی منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز ، متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ إِذَا مَاتَ‌ الْعَالِمُ ثُلِمَ‌ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‌ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ محی الدین حائری (طاب ثراه) از علمای اعلام، اساتید اخلاق، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر و تاسف گردید.اینجانب با اندوه فراوان این ضایعه را به بیت مکرّم، فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

ایشان که از شاگردان حضرت امام خمینی (ره) و زجرکشیدگان دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی بود، عمر بلند و پربرکت خویش را، صرف پشتیبانی ازحضرت امام خمینی(قدسره الشریف) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همراهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) کرد. زندگی زاهدانه و معاشرت صمیمانه با توده‌ مردم، از ویژگی‌های برجسته آن مرحوم بود.

بی شک فقدان چنین ستارگانی ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی است که امیدواریم شاگردان و دوستداران این عبد صالح ، بخصوص فضلاء و طلاب حوزه های علمیه، راه این مرد بزرگ را تداوم بخشند و دو توصیه آخری که از ایشان (یکی در مورد ربا و نظریه پول اسلامی و دوم در مورد علوم انسانی اسلامی) تاکید شده است را جامه عمل بپوشانند.

اینجانب به نمایندگی از غدیرپژوهان سراسر کشور با توجه به اینکه سال ها ایشان را از نزدیک میشناختم و توفیق ارتباط نزدیک خانوادگی خدمت ایشان را داشتم؛ رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر عج، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، علمای اعلام و حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان و به خصوص مردم ولایتمدار فارس و بیت معزز ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان ،علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارم.

502

کد خبر: 888141

وب گردی

وب گردی