جزییات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین نصیر زاده در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی از 25 آذرماه آغاز شده و تا اوایل بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه براساس آیین نامه های دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری حرفه ای می توانند درخواست خود را در سامانه نقل و انتقال و میهمانی ثبت کنند، گفت: امسال نیز اداره کل شاهد و ایثارگران با آمادگی کامل برای نیمسال دوم سال تحصیلی نسبت به ثبت نام جامعه هدف خود اقدامات لازم را انجام داده است.

دکتر نصیرزاده خاطرنشان کرد: جامعه هدف اداره کل امور شاهد و ایثارگران در سال جاری علاوه بر جانبازان بالای 25درصد و فرزندان شاهد، شامل رزمندگان، جانبازان زیر 25درصد، فرزندان و همسران آنها و خواهران و برادران شهید نیز می شود که در گذشته این افراد جزو جامعه هدف نبودند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جامعه هدف برای ثبت نام باید به سامانه منادا به آدرس www.monada.iau.irمراجعه کنند، گفت: دانشجویان در صورت مواجهه با هر مشکلی می توانند به سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسwww.esargaran.iau.ir مراجعه کرده و به صورت مستقیم با معاون آموزشی و کارشناسان اداره کل امور شاهد و ایثارگران در ارتباط بوده و مشکل خود را حل کنند.

وی افزود: از مزیت های ثبت درخواست های میهمانی و نقل و انتقال و پیگیری در این سیستم، عدم الزام مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان مرکزی است. سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران به صورت روزانه رصد می شود تا اگر مشکلی در ثبت نام دانشجویان وجود داشته باشد، رفع شود.

دکتر نصیرزاده با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، مشاوره تحصیلی به دانشجویان است، گفت: کارشناسان این اداره کل با ارائه مشاوره تحصیلی به دانشجویان، سعی در پیشرفت و آرامش خاطر آنها دارند.

کد خبر: 888164

وب گردی

وب گردی