تعمیر و بهسازی بیش از ۲۰ واحد مسکونی نیازمندان استان آذربایجان‌غربی

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی از بهسازی و بازسازی منازل مسکونی خانواده‌های نیازمند و محروم استان به همت این نمایندگی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مختارزاده مسکن را یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان دانست و اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌غربی در راستای برطرف کردن این نیاز اساسی برای محرومان فعالیت‌ها و گام‌های ارزشمندی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان‌غربی تاکنون 20 واحد مسکونی در مناطق محروم استان بهسازی، بازسازی و ساخته شده است، بیان کرد: به تازگی عملیات بازسازی یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر ارومیه توسط خادمیاران رضوی و خیران و نیکوکاران آغاز شده است.

حجت‌الاسلام مختارزاده در ادامه با بیان اینکه یک باب واحد مسکونی نیز در روستای چاردولو از توابع شهرستان سائین‌دژ در حال ساخت است، عنوان کرد: هزینه ساخت این منزل مسکونی 25 میلیون تومان برآورد شده که توسط نمایندگی آستان قدس رضوی و خیران هزینه شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این نیازمندان توسط خادمیاران رضوی، پایگاه‌های بسیج، رابطان آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان شناسایی و معرفی می‌شوند بیان کرد: امیدوارم ما بتوانیم با کمک خیران و نیک‌اندیشان استان بیش از گذشته در ساخت تعمیر مناطق مسکونی خانواده‌های محروم و نیازمند خدمت کنیم.

901

کد خبر: 888206

وب گردی

وب گردی