استقبال از همکاری با شرکت های دانش بنیان در پروژه های جاده ای و ریلی/ از طرح های دانشگاهی حمایت می کنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت: از همکاری با شرکت های دانش بنیانی که قادر به تحقق خواسته های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور باشد، استقبال خواهیم کرد.

خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درباره همکاری و فعالیت های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با شرکت های دانش بنیان گفت: تاکنون با این شرکت ها به صورت مشخص و تخصصی فعالیت نداشتیم اما سعی ما بر این است تا از شرکت هایی که در بحث دانشگاهی در حال فعالیت هستند، حمایتی را داشته باشیم.

او در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم تا ضمن حمایت از دانشجویانی که در حال ارائه پایان نامه خود در دانشگاه های معتبر هستند، اطلاعات لازم را در زمینه هایی که مدنظر ما است را مطالعه و تحقیقاتی را به عنوان گزینه و نیز راهکارهای علمی که منطبق با آیین نامه های مورد نظر است را به ما ارائه دهند.

خادمی افزود: در صددیم تا از اطلاعات شرکت هایی که در حوزه دانشگاهی در حال فعالیت هستند، در بهینه کردن اقدامات خود استفاده کنیم و باید گفت که در حال حاضر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل به صورت مستقیم با شرکت های دانش بنیان فعالیتی را ندارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با بیان اینکه زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان مشخص است، گفت: برای همکاری با شرکت های دانش بنیان در ابتدا باید دید که در زمینه کاری ما مانند هوشمند سازی مسیرهای جدیدی که در دستور کار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل است قادر به انجام چه اقداماتی خواهند بود.

او اظهار داشت: از شرکت هایی که قادر به ساخت مواد جدیدی برای روسازی بتنی، روسازی آسفالتی و مسیرهای ریلی را با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر هستند، جهت همکاری استقبال خواهیم کرد.

خادمی در پایان اظهار داشت: در صورتی که شرکت های دانش بنیان قادر به ارائه اطلاعاتی در زمینه های مورد نظر ما باشند، هر کمکی را از لحاظ مالی به این شرکت ها خواهیم کرد.

401

کد خبر: 888209

وب گردی

وب گردی