امیری :نیم فصل دوم را با قدرت ادامه می دهیم/احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:متاسفانه به دلایلی احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط و کسب نتایجی بهتر، تغییراتی در کادرفنی تیم ایجاد کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان مراسم معارفه داود مهابادی اظهار داشت: متاسفانه به دلایلی احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط وکسب نتایجی بهتر، تغییراتی در کادرفنی تیم ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: باشگاه نساجی مازندران از زحمات مهدی پاشازاده قدردانی کرده و برای این مربی جوان در آینده مسیر ورزشی اش آرزوی موفقیت دارد اما یکسری اصول و خط قرمزهایی هم دارد که به آن پایبند بوده و عبور از آن را نمی پذیرد.بر این اساس و طبق قوانین فوتبال حرفه ای باشگاه نساجی حق خود دانست که به دنبال پیشرفت و بهبود شرایط تیم باشد و تصمیماتی غیر احساسی بگیرد.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: هواداران نجیب و خوب نساجی مازندران نگران نباشند. به همه اطمینان می دهم نیم فصل دوم را با داود مهابادی و تغییرات اجتناب ناپذیر اخیر بهتر و با قدرت بیشتر ادامه داده و ان‌شاالله با کمک تمامی دوستداران و حامیان نساجی،به لیگ برتر صعود کنیم.

لازم به ذکر است،مراسم معارفه داود مهابادی به عنوان جانشین مهدی پاشازاده امروز (شنبه) برگزار شد.، این مراسم دقایقی قبل از شروع تمرین امروز نساجی و با حضور مالکان، مدیرعامل، سرپرست و سایر اعضای باشگاه در زمین شماره ٢ ورزشگاه آزادی برگزار و بازیکنان،سرمربی جدید خود را شناختند.

در پایان این مراسم فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران دقایقی برای بازیکنان سخنرانی و برای داود مهابادی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

602

کد خبر: 888221

وب گردی

وب گردی