نزاع خونین بر سر قرص متادون

مردی که اقدام به قتل فردی که قرص‌های متادونش را به زور گرفت، کرده بود از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، در ساعت ۲۲:۳۰ روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه امسال وقوع یک فقره نزاع منجر به ضرب و جرح در شهرک علائین به کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم اعلام شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شده و مشاهده شد که نزاع در فضای سبز داخل شهرک علائین رخ داده و جوانی حدودا ۲۸ ساله از ناحیه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و از ناحیه سر نیز دچار خونریزی شدید شده است.

بلافاصله مجروح به بیمارستان منتقل شد، اما با گذشت چند ساعت مضروب که کاظم نام داشت، جان خود را از دست داد.

با اعلام این خبر به مأموران و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد، بلافاصله کارآگاهان تیم تجسس ویژه کلانتری وارد عمل شده و ضمن شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری منجر به جنایت، اقدام به شناسایی متهم اصلی پرونده به نام سعید. ع. ۳۶ ساله کردند.

باحضور مأموران در محل سکونت سعید مشخص شد که وی از محل سکونتش متواری شده، اما در ادامه اقدامات پلیسی، نهایتا مخفیگاه وی در منزل یکی از دوستانش شناسایی و در کمتر از چند ساعت از زمان جنایت، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

متهم که اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر دارد، در اعترافاتش به کارآگاهان تجسس ویژه کلانتری گفت: مقتول به همراه دوستانش در فضای سبز ایستاده بود که من نیز به آن‌ها اضافه شدم. همراه خودم چند بسته قرص متادون داشتم و زمانیکه مقتول متوجه موضوع شد، قصد گرفتن قرص‌ها را داشت و همین موضوع باعث آغاز درگیری من با کاظم شد. او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و نهایتا قرص‌ها را از من گرفت.

متهم ادامه داد: برای دقایقی از محل دور شدم و پس از گذشت کمتر از ۱۰ دقیقه دوباره به محل برگشتم، اما این بار یک چاقو و یک میله آهنی در دست داشتم و مقتول نیز همچنان در محل حضور داشت، با کاظم درگیر شدم و ضربه‌ای با چاقو به سینه او زده و در ادامه نیز ضربه‌ای با میله آهنی به سرش زدم. زمانیکه کاظم روی زمین افتاد به سرعت محل را ترک کردم تا اینکه توسط مأموران دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری صادر و متهم برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

700

کد خبر: 888228

وب گردی

وب گردی