صدور اخطاریه برای صیادان و دامگاه‌داران متخلف فریدونکنار

باحضورفرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مسئولان و نمایندگان دستگاههای عضو شورای تامین استان ، نحوه اجرایی شدن مصوبات شورای تامین استان در خصوص وضعیت شکار وصید پرندگان در منطقه فریدونکنار، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، با حضورسرهنگ محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مسئولان و نمایندگان دستگاههای عضو شورای تامین استان و شهرستان (فریدونکنار ومحمودآباد) مراحل و نحوه اجرای مصوبات آخرین جلسه شورای تامین استان درخصوص وضعیت شکار وصید پرندگان در منطقه فریدونکنار که در ماه گدشته تصویب شده بود، پیگیری شد.
در این نشست حاضرین در جلسه درخصوص نحوه اجرائی شدن مصوبات شورای تامین به بحث و تبادل نظر پرداختند و آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات را بیان، و راهکارهای لازم در خصوص جلوگیری از شکار وصید درمنطقه را ارائه نمودند.
درپایان این نشست سرهنگ محبت‌خانی به جمع‌بندی مباحث مطرح شده از سوی حاضرین پرداخت و مقرر شد، اخطاریه قانونی مجددی طی چندروز آینده به دامگاه داران منطقه درخصوص جمع‌آوری روش های غیرقانونی شکارپرندگان صادر شود و طی هماهنگی با قوه قضایه نسبت به جمع آوری دام های هوایی اقدام و با متخلفین نیز برخورد قانونی خواهد شد.
در پایان این نشست لوح تقدیر معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بدلیل تلاش و همکاری فرمانده انتظامی استان مازندران در خصوص دستگیری به موقع ضاربین محیط بانان مجروح این استان به نماینده نیروی انتظامی تقدیم شد.

705

کد خبر: 888373

وب گردی

وب گردی