چرا رئال به جذب بازیکن در زمستان نیاز دارد؟

تلاش رئال برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، پیش از کریسمس با شکست 3-0 مقابل بارسا به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سپیدپوشان با شکست روز گذشته مقابل بارسا، حالا اختلافی 14 امتیازی با صدر جدول دارند و به نظر می‌رسد که باشگاه نیاز شدیدی به جذب بازیکن در ژانویه دارد. فلورنتینو پرز در حالی روز گذشته شاهد بازی بود که به خوبی از این موضوع که رئال به خریدهای جدید نیاز دارد آگاه است. در زیر، 5 فاکتور که جذب بازیکن را ضروری می‌کند، بررسی شده است.

1- خریدهای تابستانی بازی نمی‌کنند

آلوارو موراتا، خامس رودریگس، په‌په، دانیلو و ماریانو در تابستان رئال را ترک کردند و تئو هرناندس، خسوس وایه خو، دنی سبایوس، مارکوس یورنته و بورخا مایورال به جای آنها جذب شدند. 5 ماه از این انتقالات گذشته ولی تئواز فهرست ال کلاسیکو خط خورد و به نظر زیدان اعتماد چندانی به این بازیکنان ندارد.

2- بنزما خوب کار نکرده است.

اعتماد زیدان به بنزما کاسته نشده ولی عملکرد بنزما در طول فصل جاری ضعیف بوده است. در 17 بازی، او تنها 2 گل به ثمر رسانده و این در حالیست که تیم او نیاز شدیدی به گلزنی دارد.

3- از برخی بازیکنان بیش از حد استفاده می‌شود

نبود گزینه های چرخشی کردن تیم در برخی پست ها باعث شده تا از چندین بازیکن بیش از حد استفاده شود و همین موضوع باعث نا آمادگی آنها ود. کاسمیرو، تونی کروس و مارسو نمونه هایی هستند که زیدان نتوانسته جانشینی برایشان پیدا کند تا سیستم چرخشی را پیاده کرده و به آنها استراحت دهد.

4- انتقاد از خود در رئال کم رنگ است

زیدان تلاش کرده که از بازیکنانش در لحظات سخت دفاع کند و همین موضوع باعث شده انتقاد از خود، جایی در رئال نداشته باشد. بدین ترتیب، این حمایت زیدان، محیطی آرام و امن برای بازیکنان به وجود آورده که از بین بردن این محیط آرام نیز کار دشواری خواهد بود. خریدهای جدید شاید بتوانند اوضاع را تغییر دهند.

5- کپا و وینیسیوس جونیر خریدهای آینده هستند نه حال حاضر

البته نمی‌توان رئال را به این متهم کرد که توجهی به مشکلات ندارد زیرا کپا و وینیسیوس جونیور به زودی به تیم اضافه خواهند شد. با این حال، هر دو خرید، خرید های مربوط به آینده هستند تا حال حاضر. تمرکز بسیار زیادی روی فصول آینده قرار داده شده و این بدین معناست که فصل جاری فراموش شده و ما تاثیر این سیاست را در داخل زمین مشاهده می‌کنیم.

606

کد خبر: 888471

وب گردی

وب گردی