علیرضا نجفی: نیازی به بازیکن و مربی خارجی نداریم/ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی پتانسل ورزشی بالایی دارد/ هدفمان چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ است

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف ما بدست آوردن چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ است و این اتفاق اگر رخ دهد به عنوان یک رکورد در لیگ ثبت خواهد شد.

علیرضا نجفی سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز گفت: پتانسل بالایی در ورزشکاران تیم دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و هم اکنون 5 تن از ورزشکاران ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند و نیازی به جذب بازیکن خارجی نداریم .

وی در ادامه افزود: تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی تمرینات مستمر و خوب خود را ادامه می دهد و بعد از نتیجه خوب در جام باشگاه های آسیا به ایران بازگشتیم و نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری ادامه دادیم. ما در 4 سال گذشته به 3 مقام قهرمانی پیاپی و یک عنوان سومی در سال 1392 رسیدیم و این اتفاق بدون حضور بازیکن و مربی خارجی بوده است و همه اینها از توان داخلی مجموعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد در ادامه تصریح کرد: هدف ما بدست آوردن چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ است و این اتفاق اگر رخ دهد به عنوان یک رکورد در لیگ ثبت خواهد شد.

نجفی در پایان بیان کرد: ما تعامل خوبی با تیم ملی واترپلو داریم و بازیکنان ما هفته ای 2 روز در اختیار تیم ملی هستند و بقیه روزها در اختیار باشگاه قرار دارند. خوشبختانه شرایط کادر فنی و بازیکنان تیم دانشگاه آزاد بسیار مطلوب است و فقط به دنبال چهارمین قهرمانی لیگ واترپلو هستیم.

602

کد خبر: 888484

وب گردی

وب گردی