قنادباشی: توان موشکی ایران سدی در برابر مداخلات آمریکا در منطقه است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه تاکید کرد: توان موشکی ایران سدی در برابر مداخلات آمریکا در منطقه و ضمانتی برای قوام و اقتدار جمهوری اسلامی است.

جعفر قنادباشی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر مسائل موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی ها در خصومت ورزی علیه ایران همواره سعی کرده اند خواسته های رژیم صهیونیستی را در منطقه تحقق بخشند؛ آن چه که مربوط به توان موشکی ما می شود به واهمه رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی ایران در منطقه بر می گردد.

وی افزود: آمریکایی ها به ایجاد سد و موانع مقابل توان موشکی ایران بسیار علاقه مندند، زیرا توان موشکی ایران سدی در برابر مداخلات آمریکا در منطقه و ضمانتی برای قوام و اقتدار جمهوری اسلامی است.

این کارشناس ادامه داد: اگر توان موشکی و قابلیت های نظامی ما ضعیف باشد، موانع برای تضعیف انقلاب، اعمال فشار خارجی و براندازی نظام برای استکبار جهانی برداشته خواهد شد.

قناد باشی با بیان این که عده ای در داخل به دنبال تضعیف نظام هستند تصریح کرد: عده ای در داخل به صورت دانسته با سیاست های آمریکا علیه ایران همسو می شوند؛ البته برخی از عناصر داخلی نادانسته موضع گیری هایی را انجام می دهند اما برخی عناصر نفوذی همسو با رژیم صهیونیستی و آمریکا در راستای تضعیف نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

وی تاکید داشت: افرادی که در داخل به دنبال تضعیف نظام هستند برای دستیابی به اهداف خود درباره محدودیت های توان موشکی ایران اظهار نظر هایی را انجام می دهند؛ بعد از این که ترامپ مواردی از برجام را نادیده گرفت و آن را نقض کرد، دیگر زمینه ای برای انجام برجامی دیگری وجود ندارد.

این کارشناس خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران به ماهیت اصلی آمریکا پی برده اند و متوجه شده اند همکاری و مذاکره با آمریکایی ها هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت و برجام دیگر هیچ آبرویی در کشور ندارد.

302

کد خبر: 888568

وب گردی

وب گردی