جدیدی: دو شغله ها و بازنشستگان  باعث بیکاری جوانان تحصیلکرده شده اند/ جام باشگاه های جهان دستاوری برای  کشور نداشت

قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: حضور دوشغله و بازنشسته ها در ورزش باعث از بین رفتن 10 هزار فرصت شغلی جوانان تحصیلکرده شده است.

عباس جدیدی در گفت و گو با ایسکانیوز، در مورد حواشی انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: علت ترک کردن جلسه انتخابات توسط من علاوه بر وجاهت نداشتن قانونی مجمع فدراسیون کشتی ، به خاطر احترام به جوانان بیکار تحصیلکرده کشور بود که حضور افراد حدود ده هزار نفر چند شغله و بازنشسته در سمت های اجرایی و مشاغل مختلف ورزش باعث از بین رفتن فرصت های شغلی برای 10هزار جوان تحصیلکرده بیکار در سطح کشور شده است.

وی افزود: طبق آمارهای موجود حدود پنج میلیون جوان بیکار تحصیلکرده در کشور داریم ، که متاسفانه حدود ده هزار چند شغله و بازنشسته در ورزش فعالیت می کنند و با کنار رفتن این افراد از مشاغل دوم یا سومشان عامل ایجاد شغل برای ده هزار جوان تحصیلکرده بیکار می شود.

جدیدی در مورد جام باشگاه های کشتی جهان نیز خاطرنشان کرد: جام باشگاه های جهان هیچ آورده ای چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فنی برای کشورمان نداشت و فقط هزینه ای به بیت المال کشور تحمیل کرد. باید فدراسیون به دنبال برنامه بهتری برای برگزاری جام باشگاه های جهان و گسترش آن در سطح بین الملل باشد.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به برنامه توسعه ششم گفت: متاسفانه در برنامه توسعه ششم هیچ اشاره ای به تقویت ورزش کشتی نشده در حالی که در برنامه توسعه ششم تقویت و کمک هزینه های مالی فدراسیون ورزش های دانش آموزی و دانشجویی در نظر گرفته شده ولی سر ورزش اول کشور از برنامه توسعه ششم بی کلاه مانده است.

کد خبر: 888588

وب گردی

وب گردی