تجلیل از دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از سوی رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان؛ با توجه به تلاش چشمگیر درزمینهٔشکل‌گیری حلقه‌های استادان و هماهنگی برنامه‌های استادن در دانشگاه آزاد اسلامی همدان از محمدمهدی شیرمحمدی، دبیر هم‌اندیشی استادان این واحد دانشگاهی تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: بالندگی و پیشرفت علمی و فرهنگی کشور امری است پربها که تضمین‌کننده آینده درخشان این مرزوبوم است. بی‌شکاین مهم جز با مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر استادان دانشگاه‌هادست‌یافتنی نخواهد بود.

ایجاد زمینه شکل‌گیری حلقه‌های استادان و هماهنگی برنامه‌های ایشان، به‌عنوان نشست‌های هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها مدیون تلاش‌های دبیرانی است که با هم افزایی علم و ادب، بسترهای لازم برای گرد هم آمدن متفکران، مدیران و متخصصان دلسوز نظام اسلامی را فراهم آورده دهان د که نتیجه نهایی آن ایفای نقش محوری در توسعه‌ی علمی و معرفتی کشور و ارتقاء سطح فرهنگی این قشر فرهیخته و اثرگذار خواهد بود.

بدین‌وسیله از مساعی و کوشش‌های بی‌دریغ جنابعالی در طول فعالیت‌های دفتر هم‌اندیشی آن دانشگاه قدردانی نموده و انتخاب شما به‌عنوان یکی از دبیران فعال هم‌اندیشی در سال جاری را تبریک عرض می‌نمایم. امید است با اتکال به حضرت باری‌تعالی و بهره‌مندی از الطاف امام عصر (عج) در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی موفق و مؤید باشید.

کد خبر: 888592

وب گردی

وب گردی