افزایش قیمت پارکینگ‌های حاشیه‌ای در ساعات پیک ترافیک

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یک میلیون پارکینگ‌ حاشیه‌ای در تهران وجود دارد، گفت: قیمت این پارکینگ‌ها باید در ساعات پیک ترافیک افزایش یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به عدم تعیین تکلیف پارکینگ‌های حاشیه‌ای تهران اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون پارکینگ‌ از این نوع داریم که موجب بی‌نظمی در شهر شده‌اند و شهروندان از درآمد آن استفاده نکرده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اتاق بازرگانی می‌تواند با هوشمندسازی پارک‌های حاشیه‌ای به این مسئله ورود کند، اظهار کرد: اتاق بازرگانی از این طریق می‌تواند سود ببرد و شهر هم از نظم ایجاد شده بهره‌مند می‌شود.

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: می‌توان تمهیداتی را فراهم آورد که در ساعات پیک ترافیک، میزان قیمت پارکینگ‌های حاشیه‌‌ای افزایش یابد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بخش خصوصی در گذشته نسبت به احداث بزرگراه پردیس اقدام کرد و اکنون هم از سود بالای آن استفاده می‌کند، گفت: کمیسیون و کمیته های مختلف شورای شهر تهران می‌توانند با اتاق بازرگانی تبادل اطلاعات داشته باشند.

705

کد خبر: 888651

وب گردی

وب گردی