نابودی باغات سردرود چه ربطی به ترافیک تبریز دارد؟!

شهردار تبریز با بیان اینکه همه می دانند که نیروگاه حرارتی تبریز،پالایشگاه و پتروشیمی عامل آلودگی شهر هستند اما سازمان محیط زیست از معرفی این دستگاه‌ها به عنوان آلاینده خودداری می‌کند، افزود: شهرداری مظلوم واقع شده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ شهردار تبریز در جلسه امروز شورای شهر تبریز در خصوص آلودگی هوا تبریز گفت: شهرداری برای این روزهاست و هر وقت یک دستگاه کم و کاستی داشته باشد، شهرداری را مقصر می دانند.


ایرج شهین باهر اضافه کرد: در حالی که واقعیت این نیست و رفتار دوگانه صحیح و صلاح نیست و شهر، مال خودمان است و هر دستگاه موظف است به وظایف خود عمل کند.در مورد آلودگی و تخریب محیط زیست، ظاهراً همه‌چیز به ترافیک ارتباط دارد! سوال این‌جاست که نابودی باغات سردرود چه ربطی به ترافیک دارد؟

وی با اشاره به وجود پنج هزار و ۳۰۰ تاکسی فرسوده در شهر تبریز گفت: در راستای نوسازی حمل و نقل عمومی، نزدیک ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شهری نوسازی شده و در سطح شهر تردد دارند.

شهردار تبریز با بیان اینکه همه می دانند که نیروگاه حرارتی تبریز،پالایشگاه و پتروشیمی عامل آلودگی شهر هستند اما سازمان محیط زیست از معرفی این دستگاه‌ها به عنوان آلاینده خودداری می‌کند، افزود: شهرداری مظلوم واقع شده است و جا دارد یادآور شوم که هم اکنون خودروهای متعلق به ۲ دهه پیش در بستر شهر جمع آوری شده اند، اما باید قبول کنیم که ما در تولید خودروهای تازه ساخت نیز مشکل داریم و در برطرف سازی مشکلات موجود و مشهود نباید با هیچ دستگاهی تقابل داشته باشیم.

900

کد خبر: 888689

وب گردی

وب گردی