انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول با اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان

به منظور توسعه و ارتقای فرهنگ همکاری و کارآفرینی در سطح مربیان، ورزشکاران، مدیران ورزشی و سمن‌ها بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، در راستای گسترش ارتباط بین دانشگاه و ورزش و افزایش همکاری های مشترک برای توسعه ورزش استان گلستان، دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه در 7 ماده و به برای مدت 3سال فی مابین طرفین و با حضور هیات رئیسه و برخی از اساتید تربیت بدنی واحد علی آباد کتول در اداره کل ورزش وجوانان استان گلستان به امضا رسیده است.

برگزاری کلاس های علمی و تئوری برای دوره های مربیگری درجه 1، 2، 3 و بین المللی در سطح استان گلستان؛ علمی کردن فعالیت های ورزش و جوانان و بهره گیری از فعالیت های پژوهشی و آموزشی؛ برگزاری نشست های علمی، سمینار ها، همایش ها و کارگاه های آموزشی و بهره گیری از امکانات دو دستگاه در برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ودوره های آموزش تخصصی و کوتاه مدت برای مربیان، ورزشکاران ،کارکنان و مدیران ورزشی و سمن ها از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

کد خبر: 888705

وب گردی

وب گردی