بررسی داستانی از  چخوف در «کاغذ سفید»

کتابخانه فردوس کارگاه آموزش داستان‌نویسی «کاغذ سفید» را روز دوشنبه 4 دی ماه با خوانش و بررسی داستان "در واگن" نوشته «آنتوان چخوف » برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کارگاه نویسندگی «کاغذ سفید» از جمله برنامه های باشگاه کتاب فردوس، با حضور مهدی طهوری نویسنده و خالق آثاری همچون «کشف‌الغطاء»، «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق (زندگینامه)» و «مشارکت» به عنوان کارشناس کارگاه، با معرفی، خوانش و بررسی داستان "در واگن" اثر «آنتوان چخوف»، در کتابخانه فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

آنتون پاولوویچ چـخوف داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجستهٔ روس است. هر چند زندگی کوتاهی داشت و همین زندگی کوتاه همراه با بیماری بود اما داستان‌های کوتاه و نمایش‌نامه‌های بسیار نوشت. او را مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس برمی‌شمارند و در زمینهٔ نمایش‌نامه‌نویسی نیز آثار برجسته‌یی از خود به جا گذاشته است. وی را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش‌نامه‌نویس می‌دانند. چخوف در ۴۴سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سل درگذشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 888724

وب گردی

وب گردی