تشدید تحریم‌ها از ابزار اصلی دشمن در برابر ایران است

معاون علمی فناوری اطلاعات سپاه پاسداران و کارشناس ارشد مسائل سیاسی امنیتی گفت: طراح اصلی فتنه 88 غربی‌ها بودند که با محوریت آمریکا و اتاق‌های فکری که ایجاد کرده بودند و از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودند. حمایت های رسانه های معاند و ضد انقلاب و کانال های ماهواره‌ای و سایت های دیگر در شعله ور شدن این فتنه نیز تاثیر شگرفی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز،سردار ناصر قره باغی در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که به همت بسیج دانشجویی واحد تهران شرق و برای آشنایی دانشجویان با فتنه 88 و حماسه 9 دی با حضور استادان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد بر ضرورت آگاهی قشر جوان و دانشجوی جامعه از فتنه 88 و فتنه‌های بزرگتری که اکنون در جریان است و حماسه 9 دی تاکید کرد.

وی گفت: «طراح اصلی فتنه 88 غربی‌ها بودند که با محوریت آمریکا و اتاق‌های فکری که ایجاد کرده بودند و از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودند. حمایت های رسانه های معاند و ضد انقلاب و کانال های ماهواره‌ای و سایت های دیگر در شعله ور شدن این فتنه نیز تاثیر شگرفی داشتند.»

کارشناس ارشد مسائل سیاسی امنیتی با توجه به فرمایش های مقام معظم رهبری درباره حضور مردم در 9 دی، همگان را به حضوری آگاهانه و فعال در همه عرصه ها فراخواند.

دکتر ولیخانی معاون دانشجویی فرهنگی واحد تهران شرق نیز 9 دی را تبلور حضور آگاهانه مردم در صحنه های حساس انقلاب دانست.

204

کد خبر: 888766

وب گردی

وب گردی