تجلیل  از اجرای طرح ابتکاری خادم

فرمانده نیروی انتظامی با تجلیل از اجرای طرح های ابتکاری در فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: طرح هایی چون "خادم" که برای ارتقاء انگیزه و معیشت کارکنان اجرا شده قابلیت اجرا در کل کشور را دارند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار"حسین اشتری" در حاشیه اجرای طرح تحرک فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که در حکم انتصاب این جانب نیز به آن اشاره شده ، توجه به صیانت و معیشت کارکنان است که این دو موضوع بایستی اولویت اصلی فرماندهان انتظامی قرار گیرد.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: در زمینه صیانت از کارکنان قرارگاهی راه اندازی شده و با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اجرای طرح های "خادم" با هدف ارتقاء معیشت و ایجاد انگیزه کارکنان و اشتغال فرزندان کارکنان و طرح "یادی از یاران" در راستای تکریم فرزندان شهدا ، جانبازان و فرزندان همکار که پدر خود را از دست داده اند، در فرماندهی انتظامی استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این گونه طرح ها می تواند به الگویی برای دیگر بخش های نیروی انتظامی تبدیل شود.

سردار اشتری راه اندازی قرارگاه "عملیاتی اقدام و عمل" در فرماندهی انتظامی اصفهان را یک کار بسیار ویژه و تاثیرگذار در مدت اخیر عنوان کرد و گفت: طرح های ذوالفقار که در این قرارگاه عملیاتی شدند باید تقویت شده و با قوت و شدت بیشتری دنبال شوند و مردم هم از نتایج آن ها اطلاع پیدا کنند.

فرمانده ناجا در ادامه از اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی استان در خصوص برخورد با اراذل و اوباش تقدیر کرد و گفت: اقتدار نیروی انتظامی باید برای کسی باشد که گردن کشی می کند و آسایش مردم را می گیرد.

سردار اشتری بر دیدار مستمر از خانواده شهدا توسط فرماندهان ناجا تاکید کرد و اظهار داشت: کارهای خوبی در این زمینه توسط فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام شده که از آن جمله می توان به طرح "یادی از یاران" و طرح "رحمه اللعالمین" اشاره کرد و پیشنهادهایی هم از سوی فرمانده انتظامی استان ارائه شد که در ستاد ناجا دنبال خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان از اقدامات خوب و موثر فرماندهی انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: طی مدت اخیر در مجموع، کارهای خوبی در فرماندهی انتظامی استان انجام شده و تحرک خوبی شکل گرفته که بایستی این گونه اقدامات تداوم یابد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 888805

وب گردی

وب گردی