10دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز گفت: ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی، از 25 آذرماه آغاز شده است و تا 10 دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا شکوه‌فر اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان متقاضی نقل و انتقال نیم‌سال دوم سال تحصیلی 97-96 از 25 آذرماه آغاز شده است و تا 10 دی ‌ماه ادامه دارد. متقاضیان انتقال دائم یا مهمان می‌توانند از طریق سامانه منادا به نشانی https://www.monada.iau.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: سالانه حدود 700 دانشجو از شهرهای دیگر به عنوان مهمان دائم یا موقت به دانشگاه آزاد اسلامی اهواز منتقل می‌شوند. همچنین هر سال با حدود 200 تقاضای نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز موافقت می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز گفت: امسال یک ماده الحاقی به آیین‌نامه نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی افزوده شده است و براساس آن، دانشجویان دختر مقاطع کاردانی و کارشناسی به‌جز رشته‌های پرستاری و مامایی با ارائه سند خانه محل اقامت درصورتی که دو سال پایان تحصیل پایه آن‌ها با محل دانشگاه متفاوت باشد، می‌توانند انتقالی دریافت کنند.

شکوه‌فر ادامه داد: همچنین ماده‌های قانونی دیگری برای مواردی همچون ازدواج حین دوران تحصیل، خانواده‌های ایثارگران و... جهت نقل و انتقال وجود دارد که دانشجویان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

کد خبر: 888878

وب گردی

وب گردی