جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار،فضایی برای طرح نیازمندی‌های صنعت

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار به منظور طرح نیازمندیهای صنعت و ارائه دستاوردهای دانشجویان در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار (vccup)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است و امروز به پایان می رسد.

این رخداد، در ادامه برگزاری موفق هشت دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش‌ها و حوزه های مختلف برگزار می شود.

این جشنواره از یک سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی برای طرح نیازمندی‌های صنعت، که نهایتاً از رهگذر سرمایه‌گذاری صنعت در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.

طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌کنند.

خروجی نهایی این جشنواره، ایده‌ها و طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.

در حال حاضر نیز اختتامیه نهمین دوره از این جشواره در ۴ دی ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در دو بخش شامل ایده‌ - طرح نو آورانه و استارتاپ‌ها برگزار می شود. ایده ها و طرح های شرکت کننده در هر سرفصل بطور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: مهر

202

کد خبر: 888914

وب گردی

وب گردی