استفاده از خدمات فوق سریع LTE-R  در خطوط راه آهن کره جنوبی

کره جنوبی در تلاش است تا قبل از آغاز رقابت های المپیک زمستانی، تازه ترین دستاوردهای فناوری را در دسترس علاقمندان قرار دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ این رقابت ها ظرف چند هفته آینده در شهر پیونگ چانگ آغاز می شود و کره جنوبی برای تسهیل دسترسی مسافران و ورزشکاران به اینترنت، استفاده از خدمات فوق سریع LTE-R را در خطوط راه آهن این کشور ممکن کرده است.

از این پس مسافران خطوط راه آهن پرسرعت کره جنوبی در مسیر وونجو به گانجونگ در حالی که با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت سفر می کنند، می توانند به اینترنت فوق سریع نسل چهارم هم دسترسی داشته باشند.

خدمات یادشده نه تنها استفاده از سرویس های صوتی و داده را در حین مسافرت تسهیل می کند، بلکه برای مدیریت بهینه خطوط ریلی توسط کارکنان مراکز کنترل و دیگر کارکنان راه آهن نیز قابل استفاده خواهد بود. ارتباطات بهینه قطار با قطار و قطار با ایستگاه های زمینی از جمله مزایای استفاده از این فناوری است.

در حال حاضر این خدمات در ۷۵ کیلومتر از مسیر راه آهن وونجو به گانجونگ که در نهایت به شهر پیونگ چانگ شهر اصلی محل برگزاری رقابت ها می رسد، در دسترس است و قرار است دامنه دسترسی به آن در آینده توسعه یابد.

منبع: مهر

202

کد خبر: 888934

وب گردی

وب گردی