نشان دادیم تصادفی، سوم نیستیم/ بهترین تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم/ بیت‌سعید به ما کمک می‌کند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی ما مقابل پرسپولیس که بهترین تیم ایران است، نشان داد ما بی جهت و تصادفی در رتبه سوم جدول قرار نگرفته ایم.

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد تساوی یک-یک تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازی ما مقابل پرسپولیس که بهترین تیم ایران است، نشان داد ما بی جهت و تصادفی در رتبه سوم جدول قرار نگرفته ایم. حتی گلی که دریافت کردیم، برخلاف روند بازی بود چرا که همه دیدند توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی هم گفتم گل پرسپولیس خطا بود و گادوین منشا روی دروازه بان ما (حامد لک) خطا کرد. با این حال همان طور که هیچ گاه به داوری اعتراض نداشتم، این بار هم اعتراضی ندارم. اتفاقی که من را خیلی خوشحال کرد، حمایت پرشور هواداران بود که از دقیقه یک تا 90 دست از تشویق ما برنداشتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: بازیکنان ما دیگر از هیچ تیمی ترس ندارند و توانستند بهترین تیم ایران را تحت فشار قرار دهند. من به آینده امیدوارم و اطمینان دارم رقیبی جدی برای پرسپولیس و دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهیم بود.

پورموسوی با اشاره به استفاده از حسن بیت سعید، مهاجم نیم فصل اول استقلال در پایان گفت: «حسن» خوب بازی کرد. او بازیکن با تجربه و پخته ای است که در نیم فصل اول، بدشانسی آورد. او در نیم فصل دوم به ما کمک خواهد کرد تا روند خوب خود را ادامه دهیم.

604

کد خبر: 888941

وب گردی

وب گردی