انتصاب دو معاون جدید در دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت‌ آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست معاونت‌ پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر احمد آذین در حکمی دکتر مجید طغیانی خوراسگانی استاد تمام گروه علوم دامی واحد اصفهان(خوراسگان) را به عنوان معاونت‌ پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) منصوب کرد.

در کارنامه پژوهشی دکتر مجید طغیانی خوراسگانی، چاپ بیش از ۷۰ مقاله در مجلات isi و scopus ، ارائه بیش از ۱۰۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی، تالیف یک کتاب و مدیریت انجام ۴ طرح پژوهشی داخلی و ۳ طرح برون دانشگاهی دیده می‌شود.

وی که از سال 1386 تا کنون مدیرکل پژوهش و فناوری واحد اصفهان(خوراسگان) نیز بوده است در سال جاری در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی در گروه آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی معرفی و از وی تقدیر شد.

دکتر مجید طغیانی پیش از این نیز به عنوان برگزیده جشنواره فرهیختگان در سال ۹۶، پژوهشگر برتر استان اصفهان در سال ۹۱، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سال ۹۵، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۴ در سال ۸۹ و پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به صورت متناوب از سال های ۸۸ تا ۹۵ معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر احمد آذین در حکمی دیگر دکتر حمیدرضا جوانمرد استادیار گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی واحد اصفهان(خوراسگان) را به عنوان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)منصوب کرد.

در کارنامه پژوهشی دکتر حمیدرضا جوانمرد، چاپ بیش از30 مقاله در مجلات معتبر علمی، ارائه بیش از 40 مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی و چندین طرح پژوهشی خاتمه یافته دیده می‌شود.

از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد اصفهان(خوراسگان) از دی‌ماه 95 تا کنون، مدیر گروه کلیه مقاطع تحصیلی مهندسی زراعت و اصلاح نباتات واحد اصفهان(خوراسگان) از سال 94 تا دی‌ماه 95، مسئول آزمایشگاه زراعت واحد اصفهان(خوراسگان) از سال 72 تا 78، عضو پیوسته انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران، عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، عضو هیات رئیسه دوره دوم انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، مدیر مسئول مجله research on crop ecophysiology journal و رییس شورای فرهنگی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد اصفهان(خوراسگان) اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نامه‌های جداگانه‌ای از زحمات دکتر مهران هودجی و دکتر احمدرضا مساح به جهت زحمات و تلاش‌هایشان به ترتیب در حوزه‌های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و حوزه‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 889133

وب گردی

وب گردی