سقوط قطعات جرثقیل روی جوان 26 ساله در ارتفاع 40 متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط قطعات جرثقیل روی جوان 26 ساله در ارتفاع 40 متری در بلوار همیلا خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز یک کارگر در ارتفاع 40 متری روی جرثقیل در بلوار همیلای پونک گرفتار شد.

به گفته وی، این حادثه در ساعت 11:48 ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و به دنبال آن، 2 ایستگاه به همراه 2 دستگاه نردیان هیدرولیکی و بالابر به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل حادثه یک پروژه کارگاهی-ساختمانی بود که یک دستگاه جرثقیل تاورکرین به ارتفاع 40 متر در داخل این کارگاه وجود داشت و یکی از کارگران در همان ارتفاع و بر روی جرثقیل مشغول کار بود که به یک باره یکی از قطعات این جرثقیل روی فرد سقوط و او را گرفتار کرده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان خود را به ارتفاع 40 متری رسانده و با احتیاط کامل، مشغول انجام عملیات شده و قطعه سنگین را از روی جوان 26 ساله بر می دارند.خوشبختانه این فرد زنده بود اما از چند نقطه بدن دچار مصدومیت شده بود.آتش نشانان با احتیاط کامل و با استفاده از بالابر هیدرولیکی، این فرد را به سطح زمین انتقال داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی بیان کرد: عملیات آتش نشانان در ساعت 13:20 محل به عوامل شهرداری و مالکان پروژه تحویل داده شد.

701

کد خبر: 889136

وب گردی

وب گردی