مستند «پازلی‌ها» در دانشگاه صدا و سیما اکران شد

مستند پازلی ها، در دانشگاه صدا و سیما به نمایش درآمد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما، مهدی گنجی، نویسنده و کارگردان این مستند 70 دقیقه ای، سعی کرده است فرایند تلاش گروهی چهار دانشجوی دانشگاه صنعتی بیرجند را برای طراحی و معرفی استارت آپ پازلی، به تصویر بکشد.

داستان این مستند، از تولید و ارائه ابتکاری یک ایده اقتصادی در فضای دانشجویی آغاز می شود و در ادامه با پردازش شخصیت فردی و خانوادگی هر یک از اعضای این تیم دانشجویی، به رغم وجود مشکلات، کمبودها و نارسایی های دوران تحصیل، هوش، همت و پشتکار یک ساله آنان را برای رسیدن به هدف به نمایش می گذارد.

سوژه این مستند که محمل تولید آن یکی از دانشگاه های نقاط محروم کشور است می تواند در سال " اشتغال و اقتصاد مقاومتی" الگوی خوب و تعمیم یافته ای برای اشتغال دانشجویان سراسر کشور و پیام آور تأثیر مثبت اندیشی و تعاون و همبستگی در کار گروهی و عزم راسخ برای ارائه خدمت به مردم و فتح بازارهای اقتصادی فضاهای مجازی و اپلیکیشن های گوشی تلفن همراه، حتی در رقابت های بین المللی باشد.

تلاش و ممارست دانشجویان شهرستانی برای سفرهای مکرر به پایتخت برای شناسایی فرصت ها و نفوذ به بازار مشتریان شهر تهران، و تحمل هزینه های اقامت حدود یک ساله در این شهر پر هیاهو، از ویژگی های امید آفرین، مهیج و انگیزشی برای خیل عظیم فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کاری است که به کار و تولید در فضاهای مجازی علاقمندند و به حمایت های دولتی چشم ندوخته اند.

پازل های نیل به موفقیت تیم چهار نفره دانشجویی در مستند " پازلی ها " برای استعدادهای نهفته و نخبگان میهن اسلامی الهام بخش و اثرگذار است.

پس از نمایش این مستند، مهدی گنجی، نویسنده و کارگردان مستند پازلی ها در باره چگونگی تولید و مختصات فنی و هنری این مستند سخن گفت و به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.

کد خبر: 889246

وب گردی

وب گردی