شهردار سنندج گفت: با سیاستی که در شورا و شهرداری داریم درصد استفاده از توان بخش خصوصی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ حشمت‌الله صیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع گردشگری و تفریحی خانواده ( شهربازی سرپوشیده )که با حضور استاندار کردستان و برخی مسئولان استانی در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنده به‌عنوان شهردار شهر، کم‌ترین نقش را در این پروژه داشتم.

وی گفت: این مجموعه شروع و آغاز خوبی است تا با کمک بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها قدم برداریم.

شهردار سنندج با اشاره به آمادگی و همکاری شهرداری و شورای شهر با بخش خصوصی تصریح کرد: با سیاستی که در شورا و شهرداری داریم درصددیم که از توان و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی به فرصت‌های زیاد سرمایه‌گذاری در سنندج اشاره کرد و گفت: این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده است.

صیدی افزود: مطالعات مختلفی در خصوص برخی طرح‌ها نظیر مطالعات قشلاق و گریزه انجام و در دست اقدام است و امیدواریم شاهد پروژه‌های مشارکتی در حوزه رفاهی، گردشگری و عمرانی در سطح شهر باشیم.

"دستفروشی" و "عدم توسعه گردشگری" از تهدیدهای پیش‌روی سنندج است

همچنین ارسطو گویلی، عضو شورای شهر سنندج عصر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع گردشگری و تفریحی یک بخش خصوصی که با حضور استاندار کردستان و برخی مسئولان استانی در این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار اظهار داشت: در کلام مسئولان اهمیت جذب سرمایه‌گذار کاملاً مشهود است.

وی گفت: در شهرداری‌های کل کشور و استان نمی‌توان چشم به اقتصاد دولت داشته باشیم و باید آنچه را که برای شهر لازم است، فراهم کنیم.

عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه این مجموعه در شأن مردم سنندج است تصریح کرد: بزرگ‌ترین دغدغه شورای شهر و شهرداری ایجاد مکانی برای فرزندان این منطقه بود.

وی گفت: در این پروژه شفافیت قرارداد دو طرفه بسیار بالا بود و این شفافیت سبب به پایان رساندن قرارداد بدون مشکل شد.

گویلی با بیان اینکه این پروژه آغاز سرمایه‌گذاری نوین در سنندج است، افزود: نبود امکانات رفاهی، تفریحی، دستفروشی، عدم توسعه گردشگری و صنعت توریسم از تهدیدهای پیش‌روی شهر است.

وی با اشاره به استفاده از پتانسیل‌های شهر سنندج اظهار کرد: اگر به نیازهای مردم به‌عنوان فرصت نگاه کنیم فرصتی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می شود.

عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه توسعه گردشگری بیشترین آمار اشتغالزایی را می‌تواند داشته باشد، گفت: باید از پتانسیل شب‌های زیبایی سنندج در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی شهرداری الکترونیک گفت: تدوین دستورالعمل رفع موانع سرمایه‌گذاری در شیوه‌نامه آورده شده است.

عضو شورای شهر سنندج خاطر نشان کرد: میثاق‌نامه‌ای برای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام شده و رویکردهای جدیدی برای کمک عملی به سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.

کد خبر: 889260

وب گردی

وب گردی