«موسیقی و سکوت»  به چاپ دوم رسید/کنکاش در طبیعت متغییر  آدمی

چاپ دوم کتاب «موسیقی و سکوت» نوشته رز تره مین با ترجمه ابراهیم یونسی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، «موسیقی و سکوت» در اصل تصویر جرم و گناه و تمنا است . شخصیت های پرداخته “رز ترهمین” با اعمال و رویاهای خویش در ستیز اند و با واسطه نویسنده بیان مقصود می کنند.

نویسنده با ورود در ذهنیات عصر مورد نظر در نگارش اثری معرف عصر، کاری فوق العاده را به انجام رسانده است . موسیقی و سکوت اثری است فوق العاده، بلند و باشکوه.

رز تره‌مین، نویسنده‌ای‌ست با آثاری پربار، او در نورفوک (انگلستان) زندگی می‌کند و چندین رمان و داستان کوتاه و نمایشنامه رادیویی و فیلمنامه نوشته و به دریافت جوایز مهم ادبی نایل شده است.

موسیقی و سکوت، اثری است پیچیده و درخشان، نویسنده ضمن باز گفتن داستان در جابجا کردن زمان‌ و تغییر آواها، پرداخت تصویر‌ها و رنگ‌آمیزی صحنه‌ها مهارت چشمگیری دارد. موسیقی و سکوت اثری است بس زیبا و شگفت که نشان از نبوغ پدید‌ آورنده آن دارد. آثار «رز‌ تره‌مین» تاکنون به چهارده زبان ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب می خوانیم: اگر طبیعت آدمى دچار تغییر شد، دلیل آن را در کشف دریچه‌اى جدید براى دیدن نفس خود جست‌و‌جو کنید. زندگى طبیعى پر است از محدودیت‌ها و موانع اجتماعى و اقتصادى و تنها زمانى امکان رشد فراهم مى‌شود که ممنوعیت‌ها کمرنگ شوند. اى کاش رمان نویس‌هاى دیگر هم داستان‌هایشان را کمى جدى مى‌گرفتند.

کتاب «موسیقی و سکوت» نوشته رز تره مین با ترجمه ابراهیم یونسی در 581 صفحه و با قیمت 15,000 تومان توسط موسسه انتشارات نگاه راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 889376

وب گردی

وب گردی