سقوط ۶ پله‌ای پرسپولیس و تیم برانکو/استقلال تهران ۴ پله صعود کرد

در جدید‌ترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی پرسپولیس ۶ پله سقوط کرد در حالیکه استقلال ۴ پله بالا آمد.

به گزارش ایسکانیوز ، در جدیدترین رده‌بندی سایت کلاب‌ورلدرنکینگ، پرسپولیس ۶ پله سقوط کرد و استقلال ۴ پله صعود کرد.البته سرخ‌پوشان همچنان بهترین تیم ایران باقی‌ ماندند.تیم تحت هدایت «برانکو ایوانکوویچ» در این گزینش ۳۹۵۴ امتیاز گرفت و از رده ۱۳۴ به ۱۴۹ سقوط کرد.استقلال صاحب ۳۲۱۴ امتیاز شد و از رده ۱۸۸ به ۱۸۴ رسید.استقلال خوزستان نیز دچار سقوط شد. این تیم اهوازی ۱۹۱۱ امتیاز گرفت و از رده ۳۱۷ به ۳۳۶ تنزل جایگاه پیدا کرد.در رده چهارم بهترین‌های ایران در این گزینش ذوب‌آهن اصفهان با ۱۷۰۴ امتیاز جای گرفت. تیم امیر قلعه‌‌نویی از رده ۳۸۳ به ۳۸۱ صعود کرد. تراکتورسازی یحیی گل محمدی نیز روند صعودی پیدا کرد. این تیم ۱۱۶۶ امتیاز گرفت و از رده ۵۶۱ به ۵۴۳ آمد.پیکان ۱۰۳۴ امتیاز گرفت و از رده ۵۶۵ به ۵۸۷ سقوط کرد.

گسترش فولاد تبریز ۱۰۲۵ امتیاز گرفت و از رده ۶۱۲ به ۵۹۰ صعود کرد.سایپا نیز صعود کرد و با کسب ۱۰۱۹ امتیاز از رده ۵۹۹ به ۵۹۳ رسید.در حالیکه پدیده خراسان ۱۰۱۴ امتیاز گرفت و از رده ۶۰۰ به ۵۹۶ صعود کرد.سپاهان کرانچار نیز ۹۵۴ امتیاز گرفت. این تیم اصفهانی از رده ۶۲۰ به ۶۱۴ صعود کرد.

در این رده‌بندی همچنین رئال مادرید جایگاه خود را به عنوان برترین تیم جهان حفظ کرد. تیم زیدان ۱۷۶۹۶ امتیاز گرفت و در جایگاه اول باقی ماند.بارسلونا با ۱۵۵۲۹ امتیاز همچنان در رده دوم باقی ماند. اتلتیکومادرید دیگر تیم اسپانیایی‌ها نیز ۱۳۳۸۳ امتیاز گرفت و در رتبه سوم باقی ماند.

602

کد خبر: 889425

وب گردی

وب گردی