آغاز به کار دهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه

صبح سه‌شنبه، دهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان استانی، آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جشنواره ملی حرکت، ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی، به صورت سالانه و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود.

همچنین در جشنواره ملی حرکت، آثار و دستاوردهای دانشجویان سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی انجمن‌های علمی دانشجوییموفق و تقدیر از فعالان این انجمن‌ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توأم با جهت‌دهی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، ایجاد زمینه به منظور هم‌افزایی انجمن‌های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرف و مشاغل، سازمان‌های دولتی و غیردولتی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انجمن‌های علمی دانشجویی است.

همچنین بخش نمایشگاهی این دوره از جشنواره ملی حرکت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کرمانشاه دایر است و دو کارگاه آموزشی - مشارکتی تصویرسازی نقشه راه انجمن‌های علمی دانشجویی و کارآفرین موفق نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره ملی حرکت، از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از پنجم تا هفتم دی‌ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

اختتامیه این دوره از جشنواره ملی حرکت، ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

202

کد خبر: 889474

وب گردی

وب گردی