دکتر ولایتی : پیروزی جبهه مقاومت به دلیل ایستادگی و حضور نیروهای مردمی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: آن چه که مسلمانان و حامیان فلسطین را در این عرصه مهم به پیروزی رسانده است ایستادگی، تدبیر، مبارزه فکری وحضور مردمی است.

دکترعلی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی , مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، مبنی بر اینکه آیا تشکیل یک ارتش واحد برای مقابله با رژیم صهیونیستی می‌تواند کارساز باشد اظهار داشت: طرح این موضوع به صورت تئوری و بدون مطالعه معلوم نیست که راه به جایی برود.

وی افزود: در خصوص این نوع طرح‌ها که بسیار حساس است کشورهای اسلامی باید با یکدیگر مشورت کنند و قبل از اینکه به نتیجه‌ای برسند موضوعی را اعلام نکند.

دکتر ولایتی تصریح کرد: آن چه که مسلمانان و حامیان فلسطین را در این عرصه مهم به پیروزی رسانده است ایستادگی، تدبیر، مبارزه فکری و حضور مردمی است.

وی با اشاره به تشکیل حشد الشعبی و دیگر گروه‌های مردمی گفت: حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق نیروهای مردمی هستند که در حالت عادی ایده نظامی نداشتند. این گروه‌ها، بیشتر جنبه دفاعی دارند تا جنبه نظامی و به نوعی الگو گرفته از بسیج جمهوری اسلامی ایران است.

302

کد خبر: 889548

وب گردی

وب گردی