بیرانوند، مقصر اصلی 4 گل از 6 گل دریافتی پرسپولیس!

دروازه بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس، رکورد کلین شیت در لیگ برتر را شکست اما اشتباهات زیادی داشته و عملکرد متزلزلی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس، رکورد کلین شیت در لیگ برتر را شکست اما اشتباهاتی که داشته و عملکرد متزلزلی که به نمایش گذاشته، سبب شده هواداران این تیم رغبت چندانی به ادامه فعالیت او در تیم محبوب شان نداشته باشند.

پرسپولیس پس از گذشت 16 هفته از لیگ برتر هفدهم تنها 7 گل دریافت کرده که سهم بیرانوند از این تعداد، 6 گل بوده است. عجیب آن که دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران روی 4 گل از این 6 گل، مقصر اصلی بوده است!

گلی که مرتضی آقاخان، مهاجم پیکان از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند روی اشتباه مسلم بیرانوند به ثمر رسید چرا که ضربه از پشت محوطه جریمه به وسط دروازه زده شد اما اشتباه دروازه بان سرخ پوشان در جایگیری، زمینه ساز تک گل پیروزی بخش پیکان شد.

در بازی با سپاهان هم با خروج اشتباه از دروازه باعث شد مروان حسین با یک ضربه سر به راحتی توپ را از بالای دستانش وارد دروازه کند و واکنش بد برابر ضربه زمینی و کم‌جان جلال‌الدین علی‌محمدی، عبور توپ از میان پاهایش و گل تساوی سپاهان را به دنبال داشت.

در دیدار آخر مقابل فولاد خوزستان نیز بیرانوند، گل بسیار بدی را خورد که البته رکورد 724 دقیقه‌ای کلین‌شیت او را نیز شکست. دروازه بان پرسپولیس به شکل مبتدیانه ای قصد جمع کردن توپ را داشت که البته ناموفق بود و گل تساوی میزبان توسط رحیم زهیوی به ثمر رسید.

با این شرایط هواداران پرسپولیس و البته دوستداران تیم ملی به شدت نگران وضعیت دروازه های تیم سرخ پوش پایتخت و تیم تحت هدایت کارلوس کی روش در جام جهانی 2018 روسیه هستند.

604

کد خبر: 889551

وب گردی

وب گردی