رهبر حماس در غزه: ایران و سپاه پاسداران در کنار ملت فلسطین هستند

یحیی السنوار در گفتگو با المیادین تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین هستند سلیمانی به صراحت تاکید کرد که شما می توانید از تمامی توانمندی ها و امکانات ما در نبرد دفاع از قدس استفاده کنید.

به گزارش ایسکانیوز، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران (انقلاب اسلامی) در کنار ملت فلسطین هستند و رسانه های صهیونیستی و برخی رسانه های صهیونیست زده سعی داشتند تعبیر نادرستی از تماس قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین ارائه دهند.

یحیی سنوار در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین خاطر نشان کرد که سلیمانی در تماس با فرماندهان قسام بر ایستادگی ایران و سپاه پاسداران و به ویژه سپاه قدس در کنار ملت فلسطین تاکید و اعلام کرد که آنها با تمام قدرت در نبرد دفاع از قدس و حفظ این شهر به عنوان پایتخت کشور فلسطین، در کنار ملت ما هستند.

وی تصریح کرد که سلیمانی به صراحت تاکید کرد که شما می توانید از تمامی توانمندی ها و امکانات ما در نبرد دفاع از قدس استفاده کنید و در قبال این کمک ها هیچ خواسته و شرطی مطرح نکرد و ما را به استفاده از هیچ یک از اشکال مقاومت تشویق نکرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در ادامه سخنانش اعلام کرد که سال 2012 در تهران با سلیمانی دیدار کرده است و او فلسطین و قدس را دوست دارد و هر چیزی را که باعث تقویت پایداری ملت فلسطین می شود، حمایت می کند.

سنوار در همین راستا اظهار داشت:« ما از هر ائتلافی که به نفع آرمان ملی فلسطین و انتفاضه ملت ما و مقاومت آن و نیز قدرت ملت فلسطین برای تحقق اهداف خود در زمینه آزادی بخشی و حق بازگشت باشد، حمایت می کنیم و موانعی مانند مسائل مذهبی، حزبی و دینی که برخی طرف ها به آنها دامن می زنند، نمی توانند مانعی بر سر راه ما باشند.»

وی افزود:« تمامی این مسائل باید در برابر آرمان راهبردی و بزرگ مان که همان مساله وطن و قدس است، کنار گذاشته شوند و از همین رو، ما آمادگی خود را اعلام نموده و دست خود را به سمت هر طرف عرب و مسلمان و تمامی انسان هایی که خواهان کمک به ملت فلسطین و کاهش درد و رنج آنها و تقویت ثبات و پایداری این ملت باشد، دراز می کنیم تا بتوانیم اهداف ملت فلسطین را در زمینه آزاد سازی اراضی اشغالی و تحقق حق بازگشت و دفاع از قدس محقق سازیم.»

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چند هفته قبل با فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تلفنی صحبت کرد. طرفین در این تماس تلفنی پیرامون آمادگی مقاومت فلسطین بحث و گفت و گو کردند. سردار سلیمانی در این تماس تلفنی بر آمادگی تمامی جنبش های مقاومت در منطقه برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی و حمایت همه جانبه ایران از نیروهای مقاومت فلسطین تاکید کرد.

کد خبر: 889571

وب گردی

وب گردی