«ارتباطات تصویری» با رویکرد رسانه ای  منتشر شد

«ارتباطات تصویری» با رویکرد رسانه ای، نوشته سید علیرضا بهشتی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، امروزه تصویر در کنار نوشتار برای انتقال سریع پیام و هدف مورد نظر فرستنده آن با استفاده از ایجاز در قالب ارتباطات تصویری و تلفیق هنر و رسانه، همواره مورد تأکید اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

در چنین شرایطی ضرورت توجه به بررسی و واکاوی ارتباطات تصویری با نگرشی رسانه‌ای در ساختار آموزش عالی و برای دانشجویان خبرنگاری، تبلیغات، عکاسی و روابط عمومی در کشور ما ضروری به نظر می‌رسد. این زمینه پیش درآمدی شد تا اندیشه تألیف این کتاب در ذهن نگارنده مطرح شود. چرا که توجه نکردن به توصیف و تبیین رسانه‌ای بدون در نظر گرفتن اهداف و گرایش‌های خاص علاوه بر آنکه جنبه کاربردی رشته‌های یاد شده را بی‌اهمیت جلوه می‌دهد، تار و پود نظری آن را هم در ذهن و اندیشه پر طراوت دانشجو از هم می‌گسلد.

در کتاب حاضر سعی شده است تا علاوه بر توجه به طبقه‌بندی علمی و در نظر گرفتن سرفصل‌های درسی برای دانشجویان، مبانی نظری، موضوعات تحلیلی و استفاده از آرای صاحبنظران این عرصه در ایران و جهان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

در این نوشتار برای نخستین بار ارتباطات تصویری به طور مفصل در رسانه‌های تصویری مختلف بررسی شده و علاوه بر آن، اصول و مبانی نظری تأثیرگذار و معتبر در آن حوزه، توصیف و تبیین شده است. امیدوارم با نقد و بررسی کاوشکرانه صاحبنظران و اساتید محترم بتوانیم کاستی‌ها و اشکالات این نوشتار را در نسخه‌های آتی رفع کنیم.

«ارتباطات تصویری» با رویکرد رسانه ای، نوشته سید علیرضا بهشتی با قیمت ۱۰,۰۰۰ تومان توسط انتشارات ساکو راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 889599

وب گردی

وب گردی