تمدید نمایشگاه «پیدای نهان» در گالری برسام

نمایشگاه نقاشی «پیدای نهان» با نمایش آثاری از وحید رحیمی علایی درباره درختان به مدت یک هفته دیگر در گالری برسام تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه برسام، نمایشگاه نقاشی «پیدای نهان» شامل ۳۵ تابلوی نقاشی وحید رحیمی علایی است که از تکنیکی منحصر به فرد و ویژه خود بهره برده است.

تعداد ۳۰ تابلوی این نمایشگاه نقاشی دارای عناوینی همچون «حرمت»، «بن بست»، «خانه ای ساخته ام از پر عشق»، «اعتراض»، «شوق»، «خواهی آمد، آیا؟ !»، «مرثیه ای برای زندگی» و... هستند.

در توضیح موضوعی این نمایشگاه با محوریت بازنمایی رابطه درخت و انسان آمده است:

«اگر به باور هستی زمین، مادر آفرینش است، پس درختان و دختران همیشه محجوب زمین اند. حرمتشان را پاس بداریم. چراکه درخت ناموس زمین است.»

وحید رحیمی علایی شاعر، مجسمه ساز و هنرمند کاشی کاری است که نقاشی را به طور حرفه ای از ۳۰ سال گذشته تاکنون دنبال کرده است. آثار نمایش داده شده در گالری برسام توسط این هنرمند برای اولین بار است که رونمایی می شوند.

نمایشگاه نقاشی «پیدای پنهان» که از روز جمعه یکم دی ماه آغاز به کار کرده است، با یک هفته تمدید تا چهارشنبه هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد. این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ میزبان علاقه مندان هنرهای تجسمی است.

گالری برسام واقع در خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان زرتشت و فاطمی، کوچه پرستو، پلاک ۲۲، واحد ۱ واقع شده است.

502

کد خبر: 889613

وب گردی

وب گردی