حاجی دلیگانی: کسری بودجه در پرداخت یارانه ها کاملا اشتباه است

نماینده مجلس با تأکید بر این که کسری بودجه در پرداخت یارانه ها کاملا اشتباه است اظهار داشت: قبلا حامل های انرژی از صد تومان به چهار صد تومان و به هزار تومان افزایش پیدا کرده و حالا هم دولت می خواهد آن را زیاد کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو باخبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در مورد این که آیا دولت در پرداخت یارانه ها با توجه به برنامه بودجه 97 با کسری بودجه مواجه می شود گفت: ما اعتقاد داریم که کسری بودجه نداریم ،بر اساس لایحه ای که دولت آورده در سال 97 اگر بخواهد بر اساس همین برنامه بخواهد اقدام کند حدود صد و ده هزار میلیارد تومان درآمد دارد.

وی ادامه داد: که 37 هزار میلیارد تومان آن را به عنوان یارانه بپردازد. بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت های انرژی تازه بر جیب شرکت های دولتی می رود.

وی با تأکید بر این که کسری بودجه در پرداخت یارانه ها کاملا اشتباه است اظهار داشت: قبلا حامل های انرژی از صد تومان به چهار صد تومان و به هزار تومان افزایش پیدا کرده و حالا هم دولت می خواهد آن را زیاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بانک اطلاعاتی دولت برای حذف یارانه بگیران کامل است ابراز کرد: بانک اطلاعاتی کار می خواهد اگر نقصی هم دارد می تواند کامل باشد.

303

کد خبر: 889674

وب گردی

وب گردی