شرکت "سرمایه پیشرو دومان توکان" فاقد مجوز است

سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد شرکت "سرمایه‌ پیشرو دومان توکان" فاقد مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از سنا، در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع سرمایه گذاران محترم می رساند شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان (سهامی خاص)، فاقد هرگونه مجوز تاسیس یا فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار است و لازم است عموم سرمایه‌گذاران در سپردن وجوه خود به دیگران، کلیه جوانب و مخاطرات ناشی از سرمایه گذاری غیرمطمئن را درنظر داشته باشند.

شایان ذکر است به موجب بند 1 ماده 49 قانون بازار اوراق بهادار، هر شخصی که بدون‌ رعایت مقررات این قانون تحت هرعنوان به فعالیت‎هایی از قبیل "کارگزاری،" "کارگزار/معامله‎ گر"ی یا "بازارگردانی" که مستلزم اخذ مجوز است، مبادرت کند یا خود را تحت هر یک از عناوین مزبور معرفی کند، به حبس تعزیری از یک‎ماه تا شش‎ماه یا به جزای نقدی معادل یک تا سه برابر سود به‌دست آمده یا زیان متحمل نشده یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

سرمایه گذاران می توانند جهت بررسی نهادهای مالی دارای مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار به سامانه cfi.codal.ir مراجعه کنند.

401

کد خبر: 889722

وب گردی

وب گردی