اولین فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی واحد بین المللی جلفا معرفی شد

آئین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا با حضور جانشین بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر جلفا برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز، آئین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا با حضور جانشین بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جلفا، سرپرست واحد بین المللی جلفا و جمعی از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

جانشین بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در این مراسم، تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان مستقیم حضرت امام خمینی (ره) را نشان از جایگاه والای بسیج دانشجویی دانسته و گفت: « این امر اهمیت بسیج دانشجویی را نشان می دهد و برای این نهاد ماموریت های مهمی تعریف شده است. »

حسن امینی با اعلام اینکه جریان انقلاب اسلامی به طرف تشکیل جامعه جهانی اسلامی پیش می رود گفت:« براین اساس تکلیف ما خیلی سنگین است چراکه تنها در صورتی موفق به طی این راه خواهیم بود که موانع را پشت سر گذاشته و راه درست را پیش ببریم»

وی موانع تحقق جامعه اسلامی را در حوزه های فرهنگی، اقتصادی،سیاسی، جنگ های اطراف کشور جمهوری اسلامی ایران ذکر کرده و گفت: « راه دستیابی به این پیروزی در گرو پرورش نیروهای مومن، متعهد و پا به کار میسر خواهد بود. »

امینی در پایان بر تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان تاکید کرد.

حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه جلفا نیز در ادامه فرهنگ بسیجی را عامل شکوفایی ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگیدانسته و گفت : « بسیج بایستی متناسب با جهان امروز ماموریت های خویش را پیش ببرد. »

وی در ادامه مطالبات دانشجویی از منویات اساسی مقام معظم رهبریدانسته و گفت: « مطالبات دانشجویی باید به شدت و قوت ادامه یابد لیکن مطالبه حق را باید چنان بخواهیم که موجب قوت گرفتن باطل نشود. »

امام جمعه جلفا گفت: « تریبون نماز جمعه جلفا در اختیار دانشگاه هاست تا بتواند مسائل و مشکلات روز را در این تریبون نقد نمایند. »

دکترمحمد حسین صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا نیز در ابتدای این مراسم دانشگاه را نقش پویای جامعه از منظر فرهنگی و علمی دانسته و گفت: « بسیج گل سرسبد این نسل پویا است. »

در پایان این مراسم حسن نقی زاده کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا بعنوان اولین فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

نقی زاده در حال حاضر مسئول دفتر ریاست و روابط عمومی و مسئول امور ایثارگران واحد بین المللی جلفا نیز می باشد.

کد خبر: 889725

وب گردی

وب گردی